وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

در این سایت می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در عرصه های مختلف مطلب ارائه نموده و در مورد مطالب متنوع نظر دهید

  • ۰
  • ۰

دولت روحانی و جریانات حامی انتخاباتی ایشان که احمدی نژاد را به خاطر طرح های مسکن مهر، سهمیه بندی سوخت و .... گداپرور نامیده بودند، بیش از پیش مردم را به این سمت سوق دادند.

یک روز کشاندن مردم به خیابان ها برای خرید ارز با قصد یا بدون قصد سوء ، یک بار کشاندن مردم به فروشگاه های اینترنتی برای ثبت نام گوشت و مرغ و تخم مرغ اینترنتی!

یک بار با کارت ملی ! یک بار با کد پستی !  آخرش فکر کنم نوبت به کوپنی کردن گوشت و مرغ و تخم مرغ برسد! زمان های انسان های نخستین.

نمی دانم شاید هم این بین یکسری گوشت های دولتی! هم به یکسری که نباید برسد ، برسد. شاید نظارتی باشد یا!

نظارت بر توزیع گوشت و مرغ و تخم مرغ دولتی!

بعضی فکر می کردند اگر گرانی هست برای همه هست، بعضی فکر می کردند اگر گرانی هست بعضی که مدیریت اشتباء خودشان علت این وضع است نیز دچار این گرانی ها می شوند هرچند احتمالا وضعشان از عمده طبقات مردم بهتر است. اما کمتر کسی فکر می کرد که به بهانه واردات بی سابقه گوشت ، خودشان و اطرافیانشان به کالاهایی دست پیدا کنند که نه تنها استحقاق آن را ندارند بلکه باید به خاطر این وضع محاکمه شوند. آیا این چپاول بیت المال نیست؟

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • احمد گلشنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی