وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

در این سایت می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در عرصه های مختلف مطلب ارائه نموده و در مورد مطالب متنوع نظر دهید

  • ۰
  • ۰
در شرایطی که عزیزانی برای دفاع از حریم امنیت ، از مال و جان خود می گذرند ، کسی مثل علی مطهری امید! دارد که ای کاش آیت الله خمینی آن نامه را به منتظری نمی نوشت. تو چکاره هستی که برای رهبر انقلاب تعیین تکلیف می کنی! تو و امثال تو کسانی هستی که با کشاندن وزیرانتا و رئیس جمهورتان به صحن مجلس و به راه انداختن جنگ زرگری ، ملت را تحقیر! می کنی که به گفته آقای وزیر بهداشت خودتان به ایشان (منظور رئیس دولت و شایدعلاوه برآن منظورش مجلس کنونی بود) رأی داده اید پس بایستی این وضعیت را تحمل کنید.
در این شرایط کرسی های آزاد اندیشی از جمله کلاس مجردها تعطیل می شوند در حالی که دولت سرگرم همایش ، سمینار ، شعار ، بازی با نرخ ارز ، افتتاح پروژه های انجامی توسط دیگران(از جمله پروژه های گاز انجامی توسط سپاه ) می باشد. جالب اینکه ارگان هایی که بایستی این تکلیف را به دوش می کشیدند مانند وزارت ارشاد، فرهنگ و ....................  همگی دولتی هستند. خسته نباشید دولت تحقیر! و امید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی