وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

در این سایت می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در عرصه های مختلف مطلب ارائه نموده و در مورد مطالب متنوع نظر دهید

  • ۰
  • ۰

پس از انقلاب با روی کار آمدن تکنوکرات ها و لیبرال ها ( دولت به اصطلاح سازندگی هاشمی رفسنجانی و طرز تفکر مهدی کروبی و....) به بهانه صرفه جویی در هزینه ها ، نهاد انقلابی و محروم زدا (جهادسازندگی) از مناطق محروم منحل و در سایر وزارت خانه وظیفه اش در حقیقت نه ادغام بلکه گم شد.

آمریکا این فرصت را افزایش فاصله طبقاتی و جداسازی دولت از مناطق محروم نشین کشور قلمداد نمود و در این فاصله دمید. با تدبیر حضرت امام خامنه ای (مدضلله العالی) در سال  1397 بسیج سازندگی تشکیل شد . نهادی که با اینکه نتوانسته جای خالی جهاد سازندگی را پر کند( به علت اینکه وزارتخانه نیست که بودجه عریض و طویل داشته باشد یا نهاد ریاست جمهوری نیست که هر سال افزایش چند برابری بودجه داشته باشد ) و فقط با همت بسیجیان ، به محرومیت زدایی از کشور پرداخت. 

متأسفانه دولت لیبرال کنونی نه تنها قرار بود که بودجه را از درآمد نفت جدا کند، با کمال دروغگویی قبل از بستن بودجه شعار مردم فریب می داد که ما بودجه را مستقل از نفت خواهیم بست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی