وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

در این سایت می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در عرصه های مختلف مطلب ارائه نموده و در مورد مطالب متنوع نظر دهید

  • ۰
  • ۰

چنانچه نکات زیر را در یادگیری لینوکس به کار بگیرید، این سیستم عامل را به عنوان سیستم عامل بهینه تر نسبت به ویندوز استفاده خواهید: (در مدت دوره هر یک عجله نکنید)

 

1) در ابتدا یک نرم افزار شبیه سازی مانند VMware Workstation یا Virtual Box روی ویندوزتان نصب کرده و اقدام به نصب سیستم عامل لینوکس روی آن نمایید. با این کار می توانید با چند کلیک از سیستم عامل تان پشتیبان گرفته و بدون هیچگونه دغدغه ای(اعم از  خرابی) هر دستوری خواستید در آن لینوکس اجرا کنید. در صورتی که خواستید به راحتی می توان عیناً به وضعیت اولیه باز گردید.

2) در مراحل اول فقط به صورت رقیب در کنار ویندوز از آن استفاده کنید. یعنی سعی نکنید به عنوان معادل نرم افزارها در لینوکس بگردید. 

3) از تفریح غافل نشوید. برنامه های بازی از جمله شطرنج و... موارد خوبی هستند. در حین کار به یکسری از ابزارهای ویندوز عادت خواهید کرد

3) در مراحل بعدی ، یکسری از نرم افزارهایی که احساس می کنید روزانه به آنها خیلی نیاز دارید را یادداشت کرده و به دنبال معادل آنها در لینوکس بگردید.

4) به دنبال نرم افزارهای مشابه لینوکسی برای نرم افزارهایی بگردید که احساس می کنید اگر با سرعت بیشتری در لینوکس اجرا شوند ، بهتر خواهند بود.

5) سعی کنید در کنار استفاده از نمای گرافیکی ویندوز ، دستورات متنی مربوط به عملیات موردنظر را یادگرفته و از آنها استفاده کنید.

6) همواره به خاطر داشته باشید هرچه استفاده از یه سیستم عامل(و کلاً نرم افزار) بیشتر شود، نظرات در مورد آن بیشتر می شود در نتیجه راه حل ها افزایش می یابد. لذا آن سیستم عامل با سرعت بیشتری تکامل می یاد.


نظرات (۱)

نکات خوب و کاربردی بودند. ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی