وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

در این سایت می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در عرصه های مختلف مطلب ارائه نموده و در مورد مطالب متنوع نظر دهید

  • ۰
  • ۰

لزوم دادگاه ویژه ریاست جمهوری در ایران

 

در ایران نیز بایستی مانند خیلی از کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته ، پس از اتمام دوران ریاست جمهوری یک شخص ، از وی در مورد کارهای اشتباهش بازخواست شود نه اینکه مجبور شویم به خاطر اینکه به اپوزیسیون نپیوندد او را حصر خانگی ، ممنوع التصویر و ... کنیم.

این موجب می شود که:

1- هر بی سر و پایی که خواست برای ریاست جمهوری ثبت نام کند به عواقب وعده هایش - در هنگام تبلیغات انتخاباتی - نیز فکر کند!

2- مسیر حرکت رؤسای جمهور در راستای یک پیشرفت خواهد بود . از آن به بعد این گونه نخواهد شد که هر رئیس جمهور جدید ، تمامی دستاوردهای رؤسای جمور را صرفا به دلایل شخصی یا سیاسی ( برای مثال کنار گذاشتن کارت سوخت و.. ) یا ... از بین ببرد چون بایستی منتظر بازخواست عمومی باشد !

3-  خود شخص رئیس جمهور مجبور خواهد بود از تجربیات و اقدامات مفید رؤسای جمهور قبلی به مثابه خط کشی برای اندازه گیری کمیت و کیفیت اقدامات خود استفاده کند.

4- رئیس جمهور اگر عاقل باشد می تواند از دستاوردهای رؤسای جمهور قبلی به علت تسریع کننده در یک سری از اقداماتش بهره ببرد و این از موازی کاری و سیاسی کاری (برای مثال منزل اجتماعی به جای مسکن مهر ) جلوگیری می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی