وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

در این سایت می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در عرصه های مختلف مطلب ارائه نموده و در مورد مطالب متنوع نظر دهید

  • ۰
  • ۰

دست کوتاه شده مردم از خودرو

یک نمونه از آن تزریق قطره چکانی خودرو توسط شرکت ایران خودرو به بازار می باشد که این موجب حضور قدرتمند دلالان در بازار خرید و فروش خودرو شده است . به طوری که بعضی از خودرو ها برای مثال سمند ال ایکس EF7 پایه گاز سوز در سایت ایران خودرو که عملا امکان ثبت نام در آن توسط مردم عادی وجود ندارد ، قیمت 36900000ت دارد در حالی که در بازار قیمت آن به 136000000ت نیز می رسد.

ایران خودرو چه نیازی دارد که از پلیس فتا درخواست کمک کند. او که دارد فروشش را می کندو محصولات بی کیفیتش را 6 یا 7 ماه زودتر می فروشد.

 

برای مثال حداقل ایران خودرو می تواند چند روز هر چه محصول قرار است برای 6 یا 7 ماه آینده تحویل دهد، را به معرض سفارش توسط مشتریان بگذارد! اما این کار را نمی کند. شاید می خواهد از افت قیمت خودرو کف بازار جلوگیری کند. راستی ایران خودرو از بازار دلان خودرو آیا سود می برد!!

 

یه ضرب المثل معروف است : من(ایران خودرو) راضی ، تو(دلال خودرو که با پرداخت مبلغ 1 تا 6میلیون تومانی نفوذ در سایت و امکان ثبت نام می یابد) راضی ، گور پدر ناراضی(آحاد مردم) !

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی