وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

وبلاگ آزاد

از شیر مرغ تا جان آدمی زاد

در این سایت می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در عرصه های مختلف مطلب ارائه نموده و در مورد مطالب متنوع نظر دهید

  • ۰
  • ۰

کسانی باید شرمنده باشند که

1) کسانی باید شرمنده باشند که با شعار حقوق جامعه مدنی از سال 1376 به بعد ، کشورهای غربی را الگوی جامعه مدنی خود قرار دادند.
2)کسانی باید شرمنده باشند که داخل کشور ،به شکل های مختلف ، شعارمرگ بر آمریکا و آتش زدن پرچم آمریکا را زیر سوال می بردند و آن را اهانت به ملت آمریکا تلقی می کردند!
3) کسانی باید شرمنده باشند که سردمداران ایالات متحده و دولت این کشور را قابل اعتماد و مذاکره می دانستند.
4) کسانی باید شرمنده باشند که تنها راه پیشرفت ایران را فاصله گرفتن از آموزه های دینی و پذیرش لیبرال دموکراسی غربی می دانستند (در کرونا ، مردم آمریکا به فروشگاه ها حمله می کردند ، دولت آمریکا سالمندان مبتلا به کرونا را مانند زباله دور انداخت همانند اجساد مردگان کرونا)
5) کسانی باید شرمنده باشند که با شعار توسعه سیاسی ، مذهب را در ایران مانع اصلی رسیدن به توسعه می دانستند و همانند غربی ها مبارزه با دین ، مذهب و جریان انقلابی و مذهبی در کشور را اولویت اصلی خود قرار دادند.
6)کسانی باید شرمنده باشند که در 41 سال گذشته ، خطر آمریکا را توهم توطئه می پنداشتند.

7)کسانی باید شرمنده باشند که در سال های اخیر برای توجیه مذاکره با آمریکا رسماً اعلام کردند آمریکا دیگر گرگ نیست و همانند میشی است که می توان از آن بهره برد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی